Czym jest Cognitive Automation i jak zastosować ją w obsłudze klienta?
Szkolenie przeprowadzone zostało przez ekspertów z TUATARA, we współpracy z firmą IBM. Sebastian Śnieciński – Product Manager Actionbota, najinteligetniejszego chatbota konwersacyjnego na rynku oraz Marcin Kluczyk – Business Development Manager z TUATARA, pokazali nie tylko, czym jest Cognitive Automation, ale także jak wykorzystać tego rodzaju technologie w praktyce. Oglądając nagranie zapoznasz się nie tylko z teorią zagadnienia, na realnych przykłądach zobaczysz też, jak można wykorzystać ją w usprawnieniu obsługi klienta w firmie. Przykłady dotyczą przede wszystkim firm z branży energetycznej, ale są na tyle uniwersalne, że bez trudu zrozumiesz, jak Cognitive Automation może być zastosowane w Twojej organizacji.
Czym w ogóle jest kognitywna automatyzacja jako pojęcie? Można powiedzieć, że kognitywna automatyzacja to technologia, która imituje zachowanie człowieka, wykorzystując część umiejętności typowych dla ludzkiej percepcji. O co chodzi? Nie ma jednego rozwiązania, które możemy nazwać produktem cognitive. To wiele różnych technologii czy produktów, połączonych razem tak, by doprowadzić do automatyzacji procesu. Marcin Kluczyk
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER, TUATARA
Oglądając nagranie dowiesz się:
- czym jest Cognitive Automation i w jaki sposób może usprawnić działania w Twojej firmie,
- jakie są główne zalety Cognitive Automation, jak oszczędza czas i zwiększa wydajność pracowników,
- czym jest Actionbot – cyfrowy asystent klienta, który rozumie jego intencje, opracowany przez firmę TUATARA przy wykorzystaniu silnika konwersacyjnego IBM Watson Assistant,
- jak automatyzować przetwarzanie informacji z dokumentów za pomocą sensID, produktu firmy 4Semantics, spółki z grupy TUATARA,
- jak wyglądać może wdrożenie technologii kognitywnych na przykładzie branży energetycznej. Omawiamy między innymi automatyzację wniosku o nowe przyłącze (kiedy klient musi zazwyczaj zmierzyć się z długim i czasochłonnym formularzem), wniosku o zmianę parametrów przyłącza czy wykorzystanie Cognitive Automation przy weryfikacji i ekstrakcji danych bezpośrednio z załącznika, na przykładzie zawarcia umowy o prąd.
Uzyskasz też odpowiedzi na pytania dotyczące Cognitive Automation w obsłudze klienta:
- jak połączyć wirtualnego asystenta z technologią rozpoznawania dokumentów i narzędziem do planowania procesów,
- jak automatyzować procesy, które nierzadko zajmują kilkanaście lub kilkadziesiąt minut,
- czy wirtualny asystent może być czymś więcej niż tylko chmurką z podpowiedziami?
Nasze rozwiązania pomagają klientowi w nawigacji. Etap po etapie zaprezentują mu konkretne informacje, w odpowiednim momencie pozwolą dokonać wyboru, pozwolą sprawnie rozpocząć oraz dokończyć proces. Dzięki temu informacje, które później trafiają do finalnego wniosku klienta, są jak najbardziej pełne. Nie zastępujemy człowieka, dajemy narzędzia, które automatyzują proces – np. wypełniania wniosku, podpowiadając lub wypełniając go automatycznie. Nie pozbawiamy klienta możliwości dokonywania wyborów. Sebastian Śnieciński
PRODUCT MANAGER, ACTIONBOT
Szkolenie przeprowadzone było na żywo, w formie webinarium – jednak nic straconego. Poniżej znajdziesz pełen zapis wideo z tego wydarzenia.
Cognitive Automation rozwiązaniem dla wielu branż
Pamiętajmy, że przykłady zastosowania Cognitive Automation w obsłudze klienta służą przede wszystkim celom demonstracyjnym – wdrożenie technologii kognitywnych jest możliwe równie dobrze we wspomnianej energetyce, jak i innych branżach.
Jeżeli czujesz potrzebę skrócenia procesów, odciążenia konsultantów od manualnej weryfikacji wniosków i dokumentów czy minimalizacji ilości błędów, skontaktuj się z nami, a my pomożemy dobrać Ci właściwe technologie i rozwiązania.