OBSZARY KOMPETENCJI
Finanse
Automatyzacja procesów kognitywnych, usprawnienie zaawansowanego doświadczenia użytkownika i interfejsy konwersacyjne poprawiające wydajność sektora
Banki i inne instytucje finansowe muszą nadążać za ciągłymi zmianami, których liczba wzrosła wraz z pojawieniem się fintechów, kryptowalut i zdecentralizowanych finansów. Klienci oczekują sprawnych, w pełni cyfrowych procesów, spersonalizowanych rekomendacji, maksymalnego bezpieczeństwa i szerokiego portfolio produktów – elementów cyfrowej transformacji. Nowi gracze na rynku są w stanie zapewnić to wszystko, a dodatkowo osiągają wyższy zysk niż tradycyjne banki.
Rozwój w zmieniającym się cyfrowym świecie wymaga nowego podejścia. Czasy wieloletnich programów transformacyjnych już dawno minęły. Dzisiejszy rynek wymaga elastycznego i zwinnego podejścia, które pozwala na testowanie pomysłów w ciągu kilku dni, ich wdrażanie w ciągu kilku tygodni, a, jeśli zajdzie taka potrzeba, ich modyfikację w ciągu kilku godzin W jaki sposób nasze cyfrowe produkty oparte na AI mogą usprawnić sektor finansowy?
W jaki sposób nasze cyfrowe produkty oparte na AI mogą usprawnić sektor finansowy?
- Segmentacja klientów gwarantująca wzrost wyników biznesowych i gotowa do automatyzacji marketingu
- Precyzyjnie ukierunkowany marketing bezpośredni oparty na danych real-time
- W pełni cyfrowy proces sprzedaży — od rekomendacji produktów do zdalnej weryfikacji klienta i cyfrowego podpisania umowy
- Zautomatyzowana i w pełni konfigurowalna wielokanałowa obsługa klienta
- Inteligentny cyfrowy asystent, który rozumie kontekst kanałów i ma zdolność samooptymalizacji
- Innowacyjny i usprawniony UX/UI we wszystkich punktach kontaktu z klientem
- Analiza semantyczna dokumentów, e-maili i transkrypcji rozmów w celu ustrukturyzowania danych i uruchamiania procesów
- Bezproblemowa transformacja cyfrowa, poprawiająca wyniki sektora finansowego
- Prosta implementacja platform otwartej bankowości zgodnej z PSD2
- Automatyczne zarządzanie i bezpieczeństwo danych osobowych dla RODO