TUATARA i ETCO nawiązują strategiczne partnerstwo w Omanie
TUATARA i ETCO nawiązują strategiczne partnerstwo w Omanie
5 minPOZOSTAŁO

TUATARA i ETCO nawiązują strategiczne partnerstwo w Omanie

TUATARA i ETCO nawiązały strategiczną współpracę, w ramach której dostarczą zaawansowane technologicznie rozwiązania mające na celu cyfrowe wsparcie obywateli Omanu. Połączenie specjalistycznej wiedzy i doświadczenia obu firm pomoże Omanowi w transformacji, zgodnie z narodową strategią cyfryzacji – „Oman 2040”.

TUATARA i ETCO nawiązują strategiczne partnerstwo w Omanie

Innowacyjne technologie w służbie cyfryzacji

Globalna pandemia wymusiła wiele zmian w naszym sposobie pracy i życia, przenosząc większość działań do przestrzeni cyfrowej. Firmy zwiększyły dostępność swoich usług online, przenosząc znaczną część swojej działalności, zwłaszcza tę związaną z obsługą klienta, do Internetu. Transformacja cyfrowa w sektorze publicznym i prywatnym stała się koniecznością, dzięki której firmy mogą obniżyć koszty operacyjne, zaoszczędzić czas i zminimalizować potrzebę osobistego kontaktu, sprawiając, że szereg usług staje się łatwo dostępnych.

TUATARA i ETCO połączyły siły, aby wprowadzić innowacyjne rozwiązania dla sektora publicznego i prywatnego w Omanie. Ich strategiczna współpraca pozwoli dostarczyć rozwiązania oparte na technologii sztucznej inteligencji (AI), uczenia maszynowego (ML) i przetwarzania języka naturalnego (NLP), które zagwarantują poprawę funkcjonowania społeczeństwa Omanu.

Wierzę, że strategiczna współpraca ETCO i TUATARA będzie kontynuowała działania w ramach budowy fundamentów e-administracji w Omanie i poprawy życia ludzi w cyfrowej przestrzeni administracji publicznej i usług komercyjnych. TUATARA to zespół ekspertów o interdyscyplinarnej wiedzy i  szerokim portfolio produktów opartych na sztucznej inteligencji, uczeniu maszynowym i technologiach kognitywnych. Nasze zasoby i know-how dotyczące rozwoju chatbotów, w połączniu z wiedzą ETCO w zakresie NLP i rozumienia języka arabskiego, pozwoli stworzyć nowy rozdział w historii państwa cyfrowego w Omanie Krzysztof Goworek
CHIEF INNOVATION OFFICER W TUATARA

Innowacyjne rozwiązania, które mają na celu ułatwić życie obywateli Omanu w ramach współpracy pomiędzy firmami:

  • Chatboty dedykowane podmiotom administracji publicznej i przedsiębiorstwom prywatnym, skoncentrowane na rozpoznawaniu i syntezie głosu, zapewniające całodobową pomoc, wsparcie i natychmiastowe rozwiązywanie problemów;
  • Rozwiązania e-learningowe, umożliwiające efektywny, wygodny i elastyczny dostęp do różnych materiałów, gwarantujące edukację w przestrzeni cyfrowej;
  • Narzędzia AI do przetwarzania obrazów, które mogą być wykorzystywane w różnych dziedzinach, takich jak rolnictwo, analiza obrazów satelitarnych, diagnostyka medyczna i analiza sejsmiczna;
  • Tłumaczenia, korekty tekstu oraz optyczne rozpoznawanie znaków, przydatne zwłaszcza w sektorze administracji i zarządzaniu dokumentami.
TUATARA i ETCO

Strategiczne partnerstwo TUATARA i ETCO

Wykorzystując swoją wiedzę specjalistyczną, TUATARA i ETCO chcą wspierać cyfryzację Omanu przez zapewnienie społeczeństwu łatwego dostępu do szeregu podstawowych usług. Firmy wykorzystają zarówno istniejące rozwiązania, jak i nowe, innowacyjne produkty, powstałe w wyniku ich współpracy, aby ułatwić cyfrową transformację Omanu.

TUATARA i ETCO usprawnią administrację publiczną i sektor prywatny Omanu dzięki nowoczesnym technologiom, takim jak:

  • Innowacyjne i intuicyjne rozwiązania w zakresie interfejsu cyfrowego, które zwiększą satysfakcję i zaangażowanie użytkownika;
  • Przetwarzanie języka naturalnego, wspierane przez sztuczną inteligencję i chatboty, które umożliwiają zrozumienie języka i kontekstu każdej rozmowy, dzięki czemu jest ona płynna i zrozumiała dla klientów;
  • Platforma QABAS, która posiada jedną z największych bibliotek arabskich czcionek, pozwalająca na zrównoważony rozwój języka, przede wszystkim poprzez badania, tłumaczenia, szkolenia i rozwój materiałów;
  • Niestandardowe rozwiązania IoT (Internet of Things) wspierające unikalne potrzeby firm.

Nasze partnerstwo pozwoli dostarczyć nowoczesne i zaawansowane technologicznie rozwiązania oparte na przetwarzaniu języka naturalnego, które ułatwią załatwianie spraw obywatelskich w cyfrowej przestrzeni sektora administracji publicznej i usług komercyjnych. Chcielibyśmy wykorzystać nasze doświadczenie w obszarze rozwijania usług w chmurze oraz uczenia maszynowego, w sektorze administracji publicznej, realizując w ten sposób strategię cyfryzacji Omanu 2040. Nasza współpraca z tak doświadczonym partnerem jak TUATARA, przyspieszy wdrożenie chatbotów ze zrozumieniem języka arabskiego, a tym samym poprawi jakość życia obywateli Omanu Tariq Al Bulushi
WICEPREZES DS. TECHNOLOGII ETCO

TUATARA i ETCO, dzięki najnowocześniejszym technologiom, chcą poprawiać doświadczenia cyfrowe społeczeństwa. Ich współpraca przyniesie Omanowi wiele korzyści, głównie przez automatyzację i unowocześnienie ważnych procesów oraz wprowadzenie zmian w codziennym życiu obywateli. Rozwój e-learningu, wspieranie lokalnych talentów, zapewnienie programów stażowych dla absolwentów czy oferty pracy dla omańskich specjalistów to tylko kilka przykładów przyszłych działań firm.

Przyszłościowe podejście

TUATARA ma na swoim koncie kilka udanych partnerstw, które były oparte na realizacji wspólnych celów obu stron. Firma dostarcza dynamiczne rozwiązania dostosowane do zmieniających się potrzeb klientów. Doświadczenie zdobyte w trakcie tych współprac pozwoli zbudować trwałe, skuteczne i silne partnerstwo z ETCO, w zgodzie ze strategią cyfryzacji Omanu na rok 2040. Celem obu firm jest przekraczanie oczekiwań klientów w przestrzeni cyfrowej. TUATARA i ETCO są zdeterminowane, aby wykorzystać swoje umiejętności do zabezpieczenia technologicznej przyszłości Omanu.

Spodobało Ci się?