Transformacja cyfrowa to konieczność
Transformacja cyfrowa to termin, który jest obecny wszędzie. Dla wielu firm to synonim wielomilionowych projektów, nieprzespanych nocy, wielu godzin pracy i dostarczania projektu, który nie do końca spełnia początkowe założenia. Na utrudnienia tego procesu wpływa wiele czynników, z których kluczowym jest jego złożoność. Transformacja cyfrowa wymaga zaangażowania ogromu pracowników, od programistów po grafików i kierowników projektów. Taka ilość ludzi czasami sprawia, że komunikacja jest nieefektywna, a wiele początkowych założeń gubi się w ciągu przekazywania informacji.
Transformacja cyfrowa stała się niezwykle popularna, zwłaszcza w czasach pandemii. Firmy chcące zaspokoić potrzeby klientów szukają idealnego rozwiązania, które mogłoby im to ułatwić. Napotykają jednak sporo trudności, zwłaszcza, gdy są przyzwyczajeni do długotrwałego wprowadzania zmian w obrębie sektora. Firmy nie są przyzwyczajone do reagowania w czasie rzeczywistym na oczekiwania klientów. Pierwszym krokiem w kierunku usprawnienia procesów często jest wdrożenie chatbotów. To dobry pomysł, ale potrzeba do niego odpowiedniego produktu, rozumiejącego potrzeby zarówno biznesowe, jak i klientów. Dlatego właśnie stworzyliśmy Actionbota.
Actionbot na IBM Think Summit – prawdziwa innowacja
Actionbot nie jest zwykłym chatbotem. On rozumie swoje otoczenie, obserwuje działania klienta, uczy się schematów i wykorzystując zdolności automatyzacji podejmuje niezbędne akcje. Jest narzędziem, które wykorzystuje technologię kognitywną. TUATARA ma misję tworzenia technologii, która rozumie zachowania klientów i zapewnia praktyczne rozwiązania ich problemów. Dzięki temu sprawia, że komunikacja staje się intuicyjna i prosta, zarówno w procesach sprzedażowych, jak i operacyjnych.
Aby sprostać tym wyzwaniom stworzyliśmy chatbota innego niż wszystkie. Nasze rozwiązanie rozumie kontekst, integruje różne kanały cyfrowe i automatyzuje działania klientów. Służy potrzebom biznesowym każdej firmy.
Sprawdź, jak działa Actionbot – odwiedź naszą stronę i zobacz kilka przykładów jego zastosowania.
Co odróżnia Actionbota od innych chatbotów na rynku?
- Wykrywanie problemów – Actionbot wykrywa sytuacje problematyczne dla klientów i odpowiednio reaguje, analizując ich działania, np. wpisywane frazy, kliknięcia na stronie, czy wybór określonych pól lub formularzy. Taka analiza może zwiększyć sprzedaż i uprościć procesy operacyjne.
- Silnik IBM Watson – zaawansowany silnik AI dopasowany do potrzeb klientów, umożliwiający analizę kontekstową wiadomości z różnych kanałów przy użyciu Machine Learningu. Silnik jest elastyczny we wdrażaniu, integracjach i wprowadzaniu dodatkowych usług AI, takich jak analiza semantyczna czy analiza danych nieustrukturyzowanych.
- Analiza różnych dokumentów – Actionbot potrafi analizować zarówno proste komunikaty tekstowe, jak różne multimedia (filmy, zdjęcia, GIFy, obrazy, dokumenty), czyniąc rozmowę bardziej interaktywną i angażującą.
- Pełna personalizacja wyglądu – Actionbot może być dopasowany do identyfikacji wizualnej firmy, co sprawia, że staje się wewnętrzną częścią kanału.
- Panel zarządzania – łatwy w obsłudze panel konfiguracyjny umożliwiający tworzenie dialogów i efektywne zarządzanie nimi przez osoby nie będące programistami. Panel oferuje również statystyki dotyczące rozwiązania, które poprawiają wydajność Actionbota i maksymalizują liczbę rozwiązanych żądań.
Główne korzyści z wdrożenia Actionbota
Actionbot może zapewnić wiele korzyści zarówno dla firm, jak i użytkowników końcowych. Warto wspomnieć przede wszystkim o tym, że:
- zwiększa interaktywność i automatyzację dzięki połączeniu z różnymi bazami danych,
- zapewnia możliwość skalowania rozwiązania na różne obszary biznesowe,
- gwarantuje scentralizowany panel zarządzania dialogiem, które zapewnia spójność w różnych kanałach,
- dostosowuje się do potrzeb różnych sektorów,
- zwiększa bezpieczeństwo danych dzięki różnym możliwościom wdrożenia (na bezpiecznej chmurze IBM lub na serwerze klienta, oferującym najwyższy poziom bezpieczeństwa i pełną kontrolę nad środowiskiem),
- zapewnia wsparcie doświadczonego zespołu, który wdroży i rozwinie rozwiązanie w zaledwie kilka tygodni.
Nasza prezentacja na IBM Think Summit
Zobacz całą prezentację Tomasza z IBM Think Summit.
Jesteś zainteresowany wypróbowaniem Actionbota na swojej stronie? Skontaktuj się z nami pod adresem marketing@action.bot – przygotujemy dla Ciebie dedykowane demo w ciągu dwóch dni!