tuatara on think summit poland banner
Actionbot działa dla Twojego biznesu – IBM Think Summit Poland
5 minPOZOSTAŁO

Actionbot działa dla Twojego biznesu – IBM Think Summit Poland

TUATARA co roku bierze udział w IBM Think Summit i tym razem nie mogło być inaczej. Wydarzenie, w tym roku odbyło się w formule online w dniach 13-14 października. Uczestnicząc w wykładach prelegentów, słuchacze mogli dowiedzieć się więcej o tym, jak różne podejścia do AI i przetwarzania w chmurze napędzają cyfrową transformację. Nasz CTO, Tomasz Kostrząb, wziął czynny udział w wydarzeniu ze swoją prezentacją o Actionbocie i jego innowacyjnych funkcjonalnościach.

tuatara on think summit poland banner

Transformacja cyfrowa to konieczność

Transformacja cyfrowa to termin, który jest obecny wszędzie. Dla wielu firm to synonim wielomilionowych projektów, nieprzespanych nocy, wielu godzin pracy i dostarczania projektu, który nie do końca spełnia początkowe założenia. Na utrudnienia tego procesu wpływa wiele czynników, z których kluczowym jest jego złożoność. Transformacja cyfrowa wymaga zaangażowania ogromu pracowników, od programistów po grafików i kierowników projektów. Taka ilość ludzi czasami sprawia, że komunikacja jest nieefektywna, a wiele początkowych założeń gubi się w ciągu przekazywania informacji.

Transformacja cyfrowa stała się niezwykle popularna, zwłaszcza w czasach pandemii. Firmy chcące zaspokoić potrzeby klientów szukają idealnego rozwiązania, które mogłoby im to ułatwić. Napotykają jednak sporo trudności, zwłaszcza, gdy są przyzwyczajeni do długotrwałego wprowadzania zmian w obrębie sektora. Firmy nie są przyzwyczajone do reagowania w czasie rzeczywistym na oczekiwania klientów. Pierwszym krokiem w kierunku usprawnienia procesów często jest wdrożenie chatbotów. To dobry pomysł, ale potrzeba do niego odpowiedniego produktu, rozumiejącego potrzeby zarówno biznesowe, jak i klientów. Dlatego właśnie stworzyliśmy Actionbota.

Actionbot na IBM Think Summit – prawdziwa innowacja

Actionbot nie jest zwykłym chatbotem. On rozumie swoje otoczenie, obserwuje działania klienta, uczy się schematów i wykorzystując zdolności automatyzacji podejmuje niezbędne akcje. Jest narzędziem, które wykorzystuje technologię kognitywną. TUATARA ma misję tworzenia technologii, która rozumie zachowania klientów i zapewnia praktyczne rozwiązania ich problemów. Dzięki temu sprawia, że komunikacja staje się intuicyjna i prosta, zarówno w procesach sprzedażowych, jak i operacyjnych.

Aby sprostać tym wyzwaniom stworzyliśmy chatbota innego niż wszystkie. Nasze rozwiązanie rozumie kontekst, integruje różne kanały cyfrowe i automatyzuje działania klientów. Służy potrzebom biznesowym każdej firmy.
Sprawdź, jak działa Actionbot – odwiedź naszą stronę i zobacz kilka przykładów jego zastosowania.

Co odróżnia Actionbota od innych chatbotów na rynku?

  • Wykrywanie problemów – Actionbot wykrywa sytuacje problematyczne dla klientów i odpowiednio reaguje, analizując ich działania, np. wpisywane frazy, kliknięcia na stronie, czy wybór określonych pól lub formularzy. Taka analiza może zwiększyć sprzedaż i uprościć procesy operacyjne.
  • Silnik IBM Watson – zaawansowany silnik AI dopasowany do potrzeb klientów, umożliwiający analizę kontekstową wiadomości z różnych kanałów przy użyciu Machine Learningu. Silnik jest elastyczny we wdrażaniu, integracjach i wprowadzaniu dodatkowych usług AI, takich jak analiza semantyczna czy analiza danych nieustrukturyzowanych.
  • Analiza różnych dokumentów – Actionbot potrafi analizować zarówno proste komunikaty tekstowe, jak różne multimedia (filmy, zdjęcia, GIFy, obrazy, dokumenty), czyniąc rozmowę bardziej interaktywną i angażującą.
  • Pełna personalizacja wyglądu – Actionbot może być dopasowany do identyfikacji wizualnej firmy, co sprawia, że staje się wewnętrzną częścią kanału.
  • Panel zarządzania – łatwy w obsłudze panel konfiguracyjny umożliwiający tworzenie dialogów i efektywne zarządzanie nimi przez osoby nie będące programistami. Panel oferuje również statystyki dotyczące rozwiązania, które poprawiają wydajność Actionbota i maksymalizują liczbę rozwiązanych żądań.

Główne korzyści z wdrożenia Actionbota

Actionbot może zapewnić wiele korzyści zarówno dla firm, jak i użytkowników końcowych. Warto wspomnieć przede wszystkim o tym, że:

  • zwiększa interaktywność i automatyzację dzięki połączeniu z różnymi bazami danych,
  • zapewnia możliwość skalowania rozwiązania na różne obszary biznesowe,
  • gwarantuje scentralizowany panel zarządzania dialogiem, które zapewnia spójność w różnych kanałach,
  • dostosowuje się do potrzeb różnych sektorów,
  • zwiększa bezpieczeństwo danych dzięki różnym możliwościom wdrożenia (na bezpiecznej chmurze IBM lub na serwerze klienta, oferującym najwyższy poziom bezpieczeństwa i pełną kontrolę nad środowiskiem),
  • zapewnia wsparcie doświadczonego zespołu, który wdroży i rozwinie rozwiązanie w zaledwie kilka tygodni.

Nasza prezentacja na IBM Think Summit

Zobacz całą prezentację Tomasza z IBM Think Summit.

Jesteś zainteresowany wypróbowaniem Actionbota na swojej stronie? Skontaktuj się z nami pod adresem marketing@action.bot – przygotujemy dla Ciebie dedykowane demo w ciągu dwóch dni!

Spodobało Ci się?