Firmy coraz częściej uświadamiają sobie potencjał chatbotów i coraz chętniej wdrażają je w swoich organizacjach – od prostych chatbotów z drzewkami decyzyjnymi po silniki konwersacyjne oparte na AI i NLP. Actionbot robi krok do przodu, dodając swoją magię „działania”, aby stworzyć prawdziwie rewolucyjne doświadczenie klienta.
Actionbot to coś więcej niż chatbot
Actionbot to nasza w pełni funkcjonalna wizja przyszłości komunikacji. To chatbot do obsługi klienta, który stawia na doskonałe doświadczenie klienta. Dzięki algorytmom AI i NLP Actionbot widzi działania klientów w dowolnym kanale cyfrowym (strona internetowa lub aplikacja) i reaguje w zależności od ich potrzeb. Może wypełnić formularz na podstawie rozmowy z klientem, zaproponować dodatkowe usługi na podstawie jego preferencji lub po prostu wyjaśnić produkty, które nie są tak łatwe do zrozumienia.
Actionbot to jedyny chatbot, który wchodzi w interakcję z dowolnym kanałem cyfrowym, działa w wybranym środowisku i integruje się z CRM (np. Salesforce) lub dowolnym innym źródłem danych. Może być zintegrowany z każdą aplikacją, stroną internetową lub technologią (Angular, React, HTML5, React Native). Może stać się inteligentnym asystentem, który z łatwością wesprze up- i cross-selling. Jest gotowy do nauki, będzie pamiętał wszystko, nigdy nie pójdzie na urlop i nie poprosi o podwyżkę.
Co sprawia, że Actionbot jest wyjątkowy?
- Cyfrowa wszechstronność – dzięki rozumieniu specyficznego kontekstu Actionbot gwarantuje najlepsze możliwe cyfrowe doświadczenie dla Twojego klienta w każdym kanale; zawsze wie, co zrobić lub powiedzieć, aby klient poczuł, że firma się nim opiekuje;
- Rozpoznawanie intencji – Actionbot słucha, obserwuje, rozumie i reaguje na potrzeby Twojego klienta; dzięki innowacyjnemu silnikowi IBM Watson, rozumie nieustrukturyzowane dane, aby stać się najlepszym możliwym asystentem;
- Automatyzacja procesów – Actionbot może wykorzystać zgromadzoną wiedzę do wspomagania bardziej skomplikowanych procesów; automatyzacja jest przewagą konkurencyjną nie tylko dlatego, że oszczędza czas, ale także dlatego, że robi pozytywne wrażenie na Twoich klientach.
Staraliśmy się pokazać trochę magii Actionbota na naszej świeżo upieczonej stronie – action.bot. Stworzyliśmy małą instancję Actionbota w sekcji „Przykład Chatbota”, aby udowodnić jego specjalne moce. Istnieją cztery kategorie przypadków użycia customer experience, które możesz wypróbować:
- Proaktywne wsparcie klienta w celu poprawy doświadczeń cyfrowych
Actionbot zapewnia pomoc 24/7. Może pomagać Twoim klientom w różnych językach i pokazywać im treści, których szukają. Jeśli nie jest w stanie pomóc w konkretnym zapytaniu, Actionbot kieruje rozmowę do żywego agenta. Dzięki wdrożeniu w różnych kanałach cyfrowych, znacząco poprawia całe doświadczenie klienta. - Automatyzacja działań i zakupy w celu zautomatyzowania procesów
Actionbot, dzięki swoim możliwościom automatyzacji, może pomóc Twoim klientom w przetwarzaniu intencji lub wypełnianiu konkretnych formularzy. Wspiera ich podczas całego procesu. Actionbot wprowadza automatyzację do poziomu najbardziej pożądanych czynności. - Generowanie leadów, sprzedaż & akwizycja w celu doradzenia przy kolejnym zakupie
Actionbot może stać się cenną pomocą w sprzedaży dzięki wiarygodnym spostrzeżeniom zebranym na podstawie analizy ogromnych ilości danych. Integracja z wewnętrznymi i zewnętrznymi źródłami wiedzy pozwala Actionbotowi doskonale zrozumieć potrzeby klientów. Może szybko zidentyfikować ich potrzeby i zaproponować najbardziej odpowiedni produkt. - Porady dotyczące produktów i usług pomagające dokonać właściwego wyboru
Actionbot reaguje na działania Twoich klientów i doradza konkretne usługi. Z każdą rozmową zdobywa nową wiedzę i proponuje nowe oferty i usługi idealnie dopasowane do potrzeb klientów. Dzięki zrozumieniu konkretnego kontekstu Actionbot dostarcza najlepsze usługi cyfrowe.
W naszych wpisach na blogu można przeczytać o niektórych branżowych przypadkach użycia – dla bankowości i telco, a także kilka przemyśleń na temat znaczenia chatbota w pandemii lub to, jak nasz chatbot może pomóc w generowaniu większej ilości leadów.
Odwiedź naszą stronę internetową, aby dowiedzieć się, co Actionbot może zrobić dla Twojej firmy.