Portal i aplikacja mobilna
Digi Car to kompleksowe rozwiązanie zaprojektowane i wdrożone w Santander Consumer Multirent przez firmę TUATARA. W jego ramach zaimplementowaliśmy proces biznesowy sprzedaży, uruchomienia i aktywacji umowy leasingowej – od strony wykorzystywanego przez handlowców frontu, jak również dla backoffice’u. Zaproponowane przez TUATARĘ rozwiązania opierają się przede wszystkim na funkcjonalnym, intuicyjnym portalu, który ma ułatwić i przyspieszyć proces leasingowy. W niedługim czasie zaprojektowane przez nas rozwiązania będą dostępne również dla użytkowników przez aplikację mobilną.
Szybkie i niezawodne rozwiązanie
Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych pozwala czterokrotnie zwiększyć liczbę przetwarzanych przez Santander Consumer Multirent wniosków – przyspieszyć proces ich rozpatrywania i skrócić czas automatycznej decyzji nawet do 2 minut. SCM otrzymał od nas również efektywne narzędzia wspierające ręczną obsługę decyzji. Wdrożone przez TUATARĘ rozwiązanie pozwala także na bezpośrednie rozliczenie z transakcji dla dilera i handlowca po aktywowaniu umowy. Procesy i narzędzia, które stworzyliśmy dają dużą elastyczność i pozwalają na szybkie wprowadzenie nowych produktów do Digi Car, bez konieczności wsparcia ze strony zespołu IT. Komponenty wykorzystane w zaprojektowanym przez nas procesie umożliwiają dodanie innych form leasingu, a w przyszłości także zupełnie nowych procesów np. najmu czy dzierżawy, a nawet dodanie produktów bankowych, takich jak np. kredyty.
Sprawdzone rozwiązania i gotowe komponenty IBM, własny produkt CENTRY, jak i kompetencje oraz doświadczenie TUATARY zdobyte przy podobnych wdrożeniach w rejonie Zatoki Perskiej, zapewniły niezawodność zaproponowanych przez nas rozwiązań.
Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że Santander Consumer Multirent zdecydował się na współpracę właśnie z TUATARĄ. Wraz z rozwojem projektu, planujemy wprowadzać kolejne innowacje, które w przyszłości mają szansę zapewnić Santander Consumer Multirent sp z o.o. rolę lidera branży leasingowej.