tuatara e-leasing day 3.0
Cyfryzacja sektora leasingowego – TUATARA na konferencji e-Leasing Day 3.0
4 minPOZOSTAŁO

Cyfryzacja sektora leasingowego – TUATARA na konferencji e-Leasing Day 3.0

Transformacja cyfrowa dotyczy przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów i branż. Napędem tych zmian na przestrzeni ostatniego roku była również niewątpliwie pandemia COVID-19, która zmusiła ludzi, w tym również przedsiębiorców, do pozostania w domu i przeniesienia większości swoich działań do Internetu. W branży leasingowej transformacja cyfrowa to przede wszystkim poprawa obsługi klienta i procesów operacyjnych. Cyfryzacja sektora leasingowego była głównym tematem konferencji e-Leasing Day 3.0, która odbyła się 25 maja 2021 roku.

tuatara e-leasing day 3.0

E-Leasing Day 3.0 – nowe technologie, cyfryzacja i leasing

Konferencja e-Leasing Day to wyjątkowe wydarzenie dedykowane branży leasingowej, organizowane przez Związek Polskiego Leasingu. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli dowiedzieć się o nowych pomysłach, które usprawnią branżę w najbliższych latach. Głównymi tematami dwóch pierwszych edycji konferencji były: przyszłość branży leasingowej w cyfryzującym się otoczeniu gospodarczym oraz idea współpracy w obszarze konkurencyjnym. 

W tym roku tematem przewodnim wydarzenia były nowe technologie, cyfryzacja i ich wpływ na sektor leasingowy, a także innowacyjne podejście do realizacji projektów. TUATARA została partnerem strategicznym całej konferencji. Dodatkowo, wzięliśmy w niej udział, wygłaszając dwie prezentacje i uczestnicząc w panelu dyskusyjnym. Konferencję rozpoczął Damian Kawecki, nasz Head of Delivery, który debatował z innymi ekspertami na temat najlepszych praktyk w zarządzaniu projektami. 

E-leasing poprawia satysfakcję klientów

Podczas naszej pierwszej prezentacji Michał Żuchowski wraz z naszym partnerem biznesowym – Martą Kozłowską z Santander Consumer Multirent opowiedzieli o współpracy w ramach projektu DigiCar. Partnerstwo pomiędzy TUATARA i SCM jest przykładem zwinnego, kompleksowego podejścia do reagowania i przewidywania potrzeb klientów. 

Kolejnym krokiem tej współpracy było wprowadzenie usługi AutoSalon – serwisu internetowego, który pozwala klientom wybrać samochód, sposób jego finansowania i otrzymać spersonalizowaną ofertę bez konieczności wychodzenia z domu. E-leasing nie tylko poprawia satysfakcję klientów, ale także rozumie i przekracza oczekiwania rynku usług cyfrowych. 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej współpracy, przeczytaj jeden z poprzednich postów, w których opisujemy proces e-leasingu lub prezentujemy projekt DigiCar

Usługi w chmurze rewolucjonizują sektor leasingowy

Czy rozwiązania w chmurze mogą zrewolucjonizować sektor leasingu? Tomasz Kostrząb (CTO) i Marcin Majka (Product Owner) odpowiedzieli na to pytanie podczas swojej prezentacji. Pokazaliśmy jak może wyglądać przyszłość realizacji projektów opartych o gotowe rozwiązania chmurowe, pozwalające na szybkie wdrożenie i weryfikację pomysłów biznesowych zgodnie z oczekiwaniami klientów. Fintin, nasze elastyczne modułowe rozwiązanie, zaprojektowane w celu uzupełnienia i transformacji narzędzi cyfrowych, odpowiada na potrzeby klientów, oferując przewagę w sektorze usług finansowych. 

Fintin w pigułce:

  • Zestaw gotowych modułów, umożliwiających niezawodne i elastyczne świadczenie usług finansowania w przestrzeni cyfrowej, wykorzystując API Economy, 
  • Skrócenie czasu decyzji o finansowaniu do 2 minut, 
  • Finansowanie online w mniej niż 10 minut, 
  • Kognitywna automatyzacja procesów biznesowych, 
  • Poprawa jakości obsługi klienta w wysoce konkurencyjnym środowisku dostawców usług finansowych i leasingowych. 

TUATARA przekracza oczekiwania klientów

Podczas konferencji, po raz kolejny udowodniliśmy, że dzięki zdobytemu doświadczeniu, wiedzy i innowacyjnym rozwiązaniom potrafimy realizować naszą misję – wyprzedzenia oczekiwań klientów. Nie możemy się doczekać kolejnej okazji do zaprezentowania naszych rozwiązań. Obserwuj nas, aby być na bieżąco ze wszystkimi kolejnymi wydarzeniami!

Spodobało Ci się?