TUATARA – kim jesteśmy?
TUATARA to zespół entuzjastów sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i cognitive automation, którzy w innowacyjny sposób podchodzą do potrzeb biznesowych klientów. Nieustannie doskonalimy nasze produkty i usługi, aby wyprzedzać oczekiwania i zapewniać zachwycające doświadczenia w przestrzeni cyfrowej. Dzięki temu Ty możesz skupić się na tym, co umiesz najlepiej – prowadzeniu biznesu.
TUATARA efektywnie wspiera inicjatywy biznesowe, słuchając potrzeb firm i instytucji, nie bojąc się podejmować ryzyka i nadawać kształt ich cyfrowej transformacji. Każda zmiana to szansa, która wymaga zwinności, wyzwalającej kreatywność oraz zapału, który dodaje odwagi. I to właśnie jest magia, którą wnosimy do realizowanych przez nas projektów.
Produkty TUATARY napędzane innowacjami
TUATARA buduje i wzmacnia cyfrowe interakcje z klientami na wszystkich etapach cyklu sprzedażowego. Realizujemy wyjątkowe projekty w wielu branżach, w tym telekomunikacyjnej, finansowej czy ubezpieczeniowej. Każdy z tworzonych przez nas produktów jest stale rozwijany przez dedykowany zespół i może być wdrażany samodzielnie lub wykorzystywany jako część kompleksowego rozwiązania.
Przedstawiamy innowacyjne produkty TUATARY, które zmienią Twoje postrzeganie biznesu.
Actionbot – cyfrowy asystent klienta, który rozumie jego intencje
Actionbot to konwersacyjny chatbot bazujący na AI, który koncentruje się na dostarczeniu wyjątkowego doświadczenia klientom. Nasz kognitywny asystent cyfrowy rewolucjonizuje obsługę klienta w telekomunikacji, ubezpieczeniach, opiece zdrowotnej, edukacji i innych branżach. Dzięki algorytmom AI i NLP przewiduje działania klientów w dowolnym kanale cyfrowym i odpowiednio na nie reaguje. Actionbot może wchodzić w interakcje z dowolnym kanałem cyfrowym, działać w wybranym środowisku i integrować się z CRM lub innym źródłem danych. Dodatkowo może być zintegrowany z dowolną aplikacją, stroną internetową lub technologią.
Actionbot to inteligentny asystent, który z łatwością wspiera strategię up- i cross-sellingu. Potrafi szybko się uczyć, a dzięki zrozumieniu kontekstu każdej wiadomości potrafi bezproblemowo przeprowadzić rozmowę z klientem. Swoją wiedzę wykorzystuje również do automatyzacji wielu czasochłonnych procesów. Wyposażony w innowacyjny silnik IBM Watson Engine, Actionbot może zrozumieć ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane dane. Wszystkie te funkcjonalności gwarantują najlepsze możliwe doświadczenia cyfrowe.
Możesz wypróbować magię Actionbota na przykładzie poniższych use case’ów:
- Automatyzacja procesów zmniejszająca bounce rate i opt-out – chatbot pomaga Twoim klientom przy przetwarzaniu intentów lub uzupełnianiu formularzy oraz oferuje wsparcie podczas całego procesu zakupowego.
- Generowanie leadów wspierające sprzedaż – dzięki integracji z wewnętrznymi i zewnętrznymi źródłami wiedzy, Actionbot rozumie potrzeby klientów i może zaproponować im odpowiedni produkt.
- Doradztwo przy wyborze produktów i usług zwiększające conversion rate – dzięki umiejętności zrozumienia konkretnych treści, chatbot reaguje na działania klientów i doradza w zakresie konkretnych usług dopasowanych do ich potrzeb.
- Proaktywna obsługa klienta poprawiająca doświadczenie cyfrowe – pomaga klientom w różnych językach, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, a jeśli nie jest w stanie rozwiązać jakiegoś problemu, przekierowuje rozmowę do agenta.
Fintin – oferuje finansowanie gdziekolwiek potrzebujesz
Fintin to innowacyjna platforma finansowa, która pomaga firmom leasingowym, ubezpieczycielom, dealerom samochodowym, firmom e-commerce oraz firmom z innych sektorów dostosować finansowanie do indywidualnych potrzeb klientów. Stworzyliśmy rozwiązanie, dzięki któremu możesz dostarczyć kompleksową ofertę finansowania i w pełni ją skonfigurować, korzystając z dostępnych opcji. To elastyczne, bezpieczne i zgodne z regulacjami rozwiązanie, które można wdrożyć w dowolny sposób — lokalnie, hybrydowo lub w chmurze.
Co sprawia, że Fintin jest tak wyjątkową platformą finansową?
- Elastyczne moduły – każdy z nich zawiera gotowe, predefiniowane procesy i integrację zgodne z biznesowymi domenami, które można łatwo dostosować do wymagań klientów. Możesz wybrać wszystkie dostępne moduły albo tylko te, których potrzebujesz, takie jak wirtualny salon, aktywna wtyczka, centrum API, cyfrowy asystent, obsługa spraw, moduł do zarządzania inteligentnymi dokumentami oraz agregator do otwartej bankowości.
- Spersonalizowane oferty – nasza platforma oferuje wielokanałową personalizację ofert, wykorzystując analizę danych i segmentację klientów, aby dopasować dla nich najlepszą indywidualną ofertę finansowania.
- Automatyzacja procesów – Fintin odpowiada na potrzeby klientów, przedstawiając oferty finansowe oraz automatyzując procesy klasyfikacji dokumentów i danych dzięki interpretacji języka naturalnego za pomocą AI i Machine Learningu. Potrafi też znacząco skrócić cały proces zakupowy, zwiększając satysfakcję klientów.
- Gwarancja bezpieczeństwa – rozwiązanie jest w pełni kompatybilne ze standardami bezpieczeństwa w sektorze finansowym, takimi jak PSD2, OWASP ASVS oraz regulacjami dotyczącymi wykorzystania chmury obliczeniowej w instytucjach finansowych.
- Cross i up-selling – wykorzystując dane zebrane podczas analizy zachowań klientów, dokonuje segmentacji klientów, dzięki której może dotrzeć do nich z najlepszą ofertą, co zmniejsza ryzyko niepowodzenia transakcji.
- Wsparcie posprzedażowe – Fintin oferuje pełne wsparcie posprzedażowe online dla każdego klienta oraz dba o procesy posprzedażowe związane z jego umowami i zobowiązaniami.
sensID Cognitive Automation – automatyzacja obsługi dokumentów
sensID Cognitive Automation (od 4Semantics) wykorzystując NLP, pozwala zautomatyzować proces rozumienia dokumentów na potrzeby robotyzacji zadań lub podejmowania decyzji. Po analizie danych tekstowych system gromadzi je w dokumentach i udostępnia w postaci ustrukturyzowanej – gotowe do dalszego przetwarzania w robotyzacji (RPA) i do celów analitycznych. Rozwijana przez nas własna technologia umożliwia szybkie opracowanie modeli rozumienia informacji zawartych w dowolnych dokumentach biznesowych.
SensID Cognitive Automation pozwala łączyć dane z różnych źródeł, w tym strukturalnych (bazy danych), semistrukturalnych (formularze, csv, html, i inne) lub niestrukturalnych (doc, pdf, etc.), zapewniając dostęp do nich w jednym, spójnym widoku danych.
Technologia sensID Cognitive Automation jest wyjątkowa, ponieważ zapewnia:
- analizę dokumentacji korporacyjnej, w tym najbardziej skomplikowanych dokumentów biznesowych i prawnych,
- rozumienie dokumentów ze wszystkich źródeł danych i baz danych w jednym rozwiązaniu,
- szybką implementację, dzięki łatwemu dostosowaniu do specyfiki domeny, dostosowanej do potrzeb każdego klienta,
- możliwość udostępniania informacji dzięki wbudowanej integracji z zewnętrznymi narzędziami automatyzacji, BPM i analityki.
The Cognitive Hand – wypracuje dla Ciebie czas
The Cognitive Hand (od 4Semantics) pozwala na kognitywną automatyzację dokumentów z różnych źródeł. Rozumie dane zawarte w nich, wyciąga z nich informacje i uczy się jak użytkownik obsługuje poszczególne aplikacje. Zgromadzoną wiedzę i umiejętności wykorzystuje, aby znacząco skrócić czas pracy pracowników poświęcony na wykonywanie monotonne zadań. Podaje im pomocną dłoń i wykonuję tę pracę za nich. Aplikacja jest gotowa do użycia zaraz po instalacji i nie wymaga długiego procesu wdrożenia. Wszystko odbywa się automatycznie.
Co Cognitive Hand może zrobić dla firm?
- Automatycznie uzupełniać formularze wykorzystując dane ze wskazanego dokumentu,
- Sugerować informacje po wybraniu potrzebnych danych z listy utworzonej na podstawie wybranego źródła danych,
- Weryfikować dokumenty i ograniczać przypadkowe błędy dzięki automatycznej weryfikacji zgodności,
- Pomagać w tworzeniu tekstów, wysyłając szybkie odpowiedzi uwzględniające informacjami dotyczące powiązanej sprawy.
TASIL – MONETYZACJA DANYCH DZIĘKI HIPERTARGETOWANIU
TASIL to innowacyjna platforma wykorzystująca Big Data w real-time marketingu, która umożliwia firmom monetyzację danych behawioralnych, transakcyjnych lub lokalizacyjnych dotyczących ich klientów. Jest to kompletny, zintegrowany i gotowy do wprowadzenia na rynek produkt do bezpiecznej monetyzacji danych. TASIL to rozwiązanie dedykowane dla firm gromadzących ogromne ilości danych, takich jak operatorzy telekomunikacyjni, banki, czy ubezpieczyciele.
Wdrożyliśmy naszą platformę do real-time marketingu dla Omantela – głównego dostawcy usług telekomunikacyjnych w Omanie. Rozwiązanie z powodzeniem jest używana do SMS marketingu, wykorzystując spersonalizowaną komunikację do segmentowanych odbiorców.
Co sprawia, że TASIL jest innowacyjnym narzędziem do tworzenia kampanii marketingowych?
- TASIL to platforma do monetyzacji danych, która pozwala na przekształcenie surowych danych w wartościowe informacje oraz na generowanie nowych przychodów,
- to bezpieczna platforma wdrażana zgodnie z RODO,
- zapewnia spersonalizowaną komunikację dostosowaną do konkretnego odbiorcy, dostarczaną zawsze i wszędzie, zgodnie z jego preferencjami,
- umożliwia segmentację klientów na podstawie nie tylko danych demograficznych, ale też ich zainteresowań,
- oferuje przyjazny interfejs, jest szybko i łatwo konfigurowalny.
Retixa – PRZYSZŁOŚĆ REAL-TIME MARKETINGU
Retixa to platforma do komunikacji w czasie rzeczywistym z zaawansowaną analityką i dynamicznymi profilami użytkowników, pozwalająca na analizę ogromnych ilości danych w ciągu zaledwie milisekund. Jest to silnik, na którym zbudowaliśmy TASIL. Może integrować wszystkie rodzaje źródeł danych, takie jak lokalizacja, profil użytkownika, połączenia telefoniczne, historia wysłanych SMS-ów i MMS-ów, dane aplikacji mobilnych lub dane z mediów społecznościowych. Nasze rozwiązanie wspiera najwyższe standardy prywatności i bezpieczeństwa zgodne z RODO.
Retixa występuje w trzech wersjach, które odpowiadają różnym potrzebom:
- Retixa Foundation – odpowiednia dla klientów, którzy potrzebują efektywnej i spersonalizowanej sprzedaży, szczególnie w branżach o wysokim poziomie zaangażowania i ogromnej ilości klientów lub interakcji, takich jak telekomunikacja, bankowość, handel detaliczny czy ubezpieczenia,
- Retixa as a Service – pomaga w analizie danych z różnych źródeł i udostępniania wyników w postaci anonimowych, zagregowanych danych, w pełni zgodnych z przepisami RODO; przeznaczona dla branży bankowej,
- Retixa Advertising – interfejs dla podmiotów zewnętrznych, który umożliwia prowadzenie wysoce ukierunkowanych kampanii marketingowych w oparciu o analizę danych w czasie rzeczywistym bez ujawniania jakichkolwiek danych poszczególnych klientów.
sensID – every bit. discovered.
sensID to platforma do automatycznego zarządzania danymi zgodnie z RODO. Składa się z SensID Detect, SensID Catalog i SensID Mask i oferuje zestaw zintegrowanych narzędzi zaprojektowanych w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych. Nasze produkty wykorzystują unikalne technologie ML i NLP do zarządzania danymi osobowymi. Platforma obsługuje i integruje się z większością źródeł danych, zarówno ustrukturyzowanych jak i nieustrukturyzowanych, w tym dokumentów, plików, lub firmowej korespondencji mailowej. sensID umożliwia precyzyjne wykrywanie, analizę, klasyfikację, katalogowanie i ochronę danych osobowych oraz danych wrażliwych zarówno w źródłach ustrukturyzowanych, jak i nieustrukturyzowanych.
sensID jest wyjątkową platformą do zarządzania danymi osobowymi, ponieważ:
- gwarantuje bezpieczeństwo danych osobowych i danych wrażliwych, chroniąc dane Twojej organizacji przed ich wyciekiem lub naruszeniami spowodowanymi cyberatakiem lub błędem ludzkim,
- zapewnia zgodność z RODO, która umożliwia przetwarzanie danych osobowych zgodnie z prawem, z zachowaniem rzetelności i przejrzystości,
- gwarantuje bezpieczeństwo wszystkich cyfrowych źródeł danych, w tym dokumentów, poczty, baz danych i nieustrukturyzowanych źródeł danych, które zazwyczaj stanowią 80% danych osobowych w Twojej organizacji.
Produkty TUATARY, które gwarantują zachwycające doświadczenia klientom z wielu sektorów
Nasze bogate portfolio innowacyjnych rozwiązań pozwala nam wspierać firmy z różnych sektorów, od bankowości, ubezpieczeń, ochrony zdrowia, po telekomunikację czy branżę energetyczną. Jesteśmy zawsze gotowi do rozwiązywania problemów biznesowych przekraczając oczekiwania naszych klientów. Nasze produkty są po to, aby zapewnić doskonałe cyfrowe doświadczenie i gwarantować przewagę konkurencyjną Twojej firmy.
Odwiedź naszą stronę produktową i zobacz jak to robimy!