Samochód w leasingu online – digitalizacja procesu finansowania pojazdów
4 minPOZOSTAŁO

Samochód w leasingu online – digitalizacja procesu finansowania pojazdów

AutoSalon to innowacja na rynku leasingowym w Polsce. Powstała we współpracy TUATARY z Santander Consumer Multirent usługa online pozwala klientom wybrać samochód, dobrać finansowanie i otrzymać spersonalizowaną ofertę bez wychodzenia z domu. W odróżnieniu od większości istniejących platform, cały proces aż do zdalnego podpisania umowy klient przechodzi samodzielnie na portalu. Do salonu przyjedzie już tylko po odbiór pojazdu.

AutoSalon – wygodny zakup samochodu w leasingu online

AutoSalon pozwala przedsiębiorcy wybrać samochód oraz sposób jego finansowania online, bez konieczności czasochłonnych wizyt w salonach samochodowych, porównywania ofert leasingowych i oczekiwania na otrzymanie oferty. Korzystając z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu, klient wszystkie formalności, aż do odbioru pojazdu, załatwia bez wychodzenia z domu.

Z badań wynika, że ponad jedna trzecia klientów chętnie kupiłaby samochód przez internet, a najbardziej ufa prezentacjom salonów dealerskich. My nie tylko odpowiadamy na te, ale wyprzedzamy kolejne potrzeby – dajemy klientom dostęp do szerokiej oferty sprawdzonych dealerów, których znamy od lat oraz całkowicie zdalny proces wyboru i finalizacji finansowania auta  Monika Kasprzyk
Dyrektor Działu Zdalnych Kanałów Sprzedaży z Santander Consumer Multirent

TUATARA we współpracy z Santander Consumer Multirent przygotowała portal z bogatą ofertą sprawdzonych dealerów samochodowych z całej Polski. Klient, korzystając z rozwiązania, ma dostęp do zdjęć oraz wszystkich informacji o wybranym pojeździe, od ceny, przez wyposażenie, po parametry techniczne. Baza pojazdów jest na bieżąco aktualizowana przez salony współpracujące z Santander Consumer Multirent. Co najważniejsze, przy wyborze samochodu klient może od razu porównać różne opcje finansowania, w wariantach dopasowanych do swoich potrzeb. To pierwsza tak kompleksowa usługa na rynku leasingu, pozwalająca na przeprowadzenie procesu wyboru samochodu i finansowania w pełni cyfrowo.

Samochód w leasingu online – jak wygląda proces?

Klient decyduje się na konkretny model samochodu. Portal na podstawie dostępnych danych generuje dla klienta wszystkie możliwe oferty finansowania wybranego modelu. Proponuje też dodatkowe produkty, takie jak ubezpieczenie komunikacyjne, ubezpieczenie GAP, ubezpieczenie LIFE, ubezpieczenie assistance czy kartę paliwową. Co ważne, ponieważ warunki finansowania różnią się w zależności od paramentów pojazdu, klient może w jednym widoku porównać je i wybrać odpowiednie dla siebie rozwiązanie, zmieniając pojazd, okres finansowania, wkład własny i wiele innych parametrów. Dostępne na portalu pojazdy i warunki finansowania są zawsze aktualne, a klient swojego wyboru nie musi już potwierdzać ani uszczegóławiać z doradcą. Wybór klienta otwiera wniosek, który jest już częściowo uzupełniony, dzięki integracji portalu z danymi ze źródeł zewnętrznych (takich jak CEIDG czy REGON).

Samochód w leasingu online - wsparcie na każdym etapie procesu

Wniosek złożony za pośrednictwem portalu przechodzi automatyczną weryfikację, a klient o decyzji informowany jest również za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Klient wybiera się do salonu dopiero, żeby odebrać wybrany pojazd (samochód osobowy, dostawczy do 3,5 tony lub motocykl). Co ważne, podczas całego procesu klient ma możliwość skorzystania z telefonicznego wsparcia dedykowanego doradcy.

TUATARA wspiera digitalizację procesów sprzedaży

Wdrożone przez TUATARĘ rozwiązanie jest kolejnym etapem naszej współpracy z Santander Consumer Multirent w ramach projektu DigiCar. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz rozumiejąc rynek usług cyfrowych, wspólnie opracowaliśmy przełomowy krok w kierunku ułatwienia procesów leasingowych w Polsce.

samochód w leasingu online

Współpraca TUATARY i Santander Consumer Multirent jest przykładem zwinnego, kompleksowego podejścia do odpowiadania, ale także wyprzedzania potrzeb klientów. W tym konkretnym przypadku odpowiedzieliśmy na wizję firmy leasingowej, tworząc innowacyjny i intuicyjny portal, ułatwiający klientom wybór samochodu i oferty finansowania, dopasowanej do jego potrzeb. Słuchanie i wyprzedzanie oczekiwań klientów leży u podstaw naszej działalności. Przeczytaj poprzedni artykuł, żeby dowiedzieć się więcej o współpracy TUATARY w ramach projektu DigiCar.

Więcej informacji w oficjalnej informacji prasowej.

Spodobało Ci się?