Jak usprawnić procesy obsługi klienta dzięki Cognitive Automation?
Cognitive automation to nowa dziedzina automatyzacji, charakteryzująca się zdolnością naśladowania ludzkich doświadczeń i uczenia się, przy zastosowaniu technologii Machine Learning, przetwarzania języka naturalnego, rozpoznawania obrazów, czy analizy predykcyjnej. Wykorzystuje algorytmy i procesy sztucznej inteligencji tak, aby przyczyniać się do poprawy wyników biznesowych. Efektywne wsparcie procesów cross-sellingu i up-sellingu, nowe cyfrowe usługi posprzedażowe, oszczędność czasu konsultantów i doradców to tylko niektóre z korzyści jakie może zapewnić Twojej firmie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach cognitive automation na przykładzie zastosowania w branży energetycznej i wydobywczej, obejrzyj nagranie ze szkolenia zorganizowanego wspólnie z IBM – z którego dowiesz się, jak najbardziej inteligentny AI chatbot na rynku, w połączeniu z technologiami automatycznego rozumienia dokumentów i rozwiązaniem IBM Case Manager usprawni procesy w Twojej firmie. Oglądając nagranie zapoznasz się też z typowymi przypadkami wykorzystania wirtualnego asystenta w obsłudze klienta i działaniach samoobsługowych.
Spotkanie poprowadzili:
- Sebastian Śnieciński – Product Manager, Actionbot
- Marcin Kluczyk – Business Development Manager, TUATARA
Zastosowania cognitive automation w obsłudze klienta
Z nagrania dowiesz się, jak zautomatyzować obsługę klienta, wypełnianiać i procesować wnioski oraz formularze czy wykorzystać sztuczną inteligencję w analizie dokumentów przy wykorzystaniu mechanizmów rozumienia języka naturalnego. W trakcie demonstracji, eksperci TUATARA prezentują przykłady zastosowań rozwiązań, takich jak Actionbot i SensID, wykorzystujące technologie IBM Watson Assistant i IBM Case Manager do usprawnienia obsługi klienta.
Omawiane technologie i rozwiązania:
- Actionbot – wielokanałowe, zaawansowane rozwiązanie z obszaru automatyzacji komunikacji z użytkownikiem, wykorzystujące technologię IBM Watson. To jedyny chatbot, który działa w dowolnym kanale cyfrowym i środowisku, pełniąc funkcję cyfrowego asystenta, proaktywnie reagujego na zachowanie odbiorcy i oferujego wsparcie w procesach komunikacyjnych. Actionbot jest w stanie nie tyko udzielić informacji, ale także nawigować po kanale, uzupełniać formularze oraz w pełni zautomatyzować proces, od identyfikacji użytkownika, przez proces decyzyjny i finalizację rozmowy, aż po złożenie wniosku.
- SensID Cognitive Automation – zaawansowane narzędzie do automatyzacji przetwarzania informacji poprzez skanowanie, wykrywanie, klasyfikowanie oraz katalogowanie zarówno danych, także osobowych i wrażliwych. Rozwiązanie pozwala na automatyczne pozyskiwanie kluczowych informacji z umów, zaświadczeń czy aktów notarialnych oraz na automatyzację zadań przetwarzania dokumentów, które dotychczas wymagały zdolności poznawczych człowieka. SensID umożliwia organizacji skupienie się na jej głównej działalności, ograniczając do minimum udział pracowników w powtarzalnych czynnościach związanych analizą danych klienta.
- IBM Case Manager – upraszcza projektowanie i budowanie systemu zarządzania procesami, ułatwia zarządzanie i pomaga projektować rozwiązania do zarządzania sprawami (np. wnioskami klientów, reklamacjami czy zadaniami dla konsultantów obsługi klienta).