Kompleksowa obsługa odszkodowań online
SOSiR będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę online wszystkich spraw związanych ze zwrotem wypłaconych odszkodowań i świadczeń. Dotyczy to wypadków drogowych spowodowanych przez osoby, które nie posiadały ważnego ubezpieczenia komunikacyjnego OC lub OC rolników. Dostepność systemu online zapewni poszkodowanym większą swobodę i łatwość w realizacji roszczeń.
System będzie również oferować usługi dla zakładów ubezpieczeniowych, umożliwiając im kompleksową obsługę likwidowanych szkód. Wykorzysta on funkcjonalności dostępne w systemach publicznych, takich jak rejestr PESEL, Rejestr Danych Kontaktowych, SI CEPiK, Węzeł Krajowy login.gov.pl oraz system e-Sąd.
Projekt realizowany jest w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy – działanie FERC.02.01 Wysoka jakość i dostępność e-usług publicznych.
Nasze zaangażowanie w sukces klienta
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w automatyzacji procesów, doskonale rozumiemy, że sukces w ich implementacji zależy nie tylko od technologii, lecz także podejścia i zaangażowania dostawcy usług. Naszą misją jest wspieranie firm i instytucji, aby mogły rozkwitać w gospodarce cyfrowej.
Współpraca z Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym daje nam okazję do wykorzystania naszej wiedzy i umiejętności w usprawnianiu procesów, zdobywanej w sektorach ubezpieczeniowym, telekomunikacyjnym, finansowym oraz publicznym.
Projekt będzie prowadzony zwinnie, z wykorzystaniem narzędzi AI i dobrych praktyk z obszaru automatyzacji, które pozwolą nam stworzyć niezawodny i nowoczesny system do zarządzania procesami i wypłatą odszkodowań i świadczeń. Wspólnie z UFG zadbamy o to, by SOSiR przyczynił się do zwiększenia innowacyjności branży ubezpieczeniowej oraz rozwoju cyfrowego Polski. Krzysztof Goworek
CEO w TUATARA