OBSZARY KOMPETENCJI
Administracja publiczna
Stawiamy dobro obywateli na pierwszym miejscu dzięki innowacyjnym produktom i rozwiązaniom, które umożliwiają łatwy dostęp do e-usług
Jeśli możesz uzyskać kredyt, dokonać zakupu samochodu, ubezpieczenia, czy zaplanować podroż bez wychodzenia z domu, dlaczego musisz pojawić się w urzędzie, żeby opłacić podatki, uzyskać pozwolenie na budowę czy wyrobić nowy paszport? Nowe pokolenie obywateli oczekuje coraz większej wygody – i mają rację. Dobrze funkcjonująca cyfrowa administracja jest znacznie tańsza i bardziej efektywna, co gwarantuje oszczędność pieniędzy podatników — dlaczego więc mamy zadowalać się czymś gorszym?
Złożoność administracji — od mnogości obszarów i procesów, po szczegółowe przepisy regulujące wszystkie jej działania — sprawia, że jest to obszar trudny do cyfryzacji. Dzięki elastycznym rozwiązaniom AI, które pomagają w poruszaniu się po procesach i wymogach prawnych oraz automatycznym przetwarzaniu dokumentów, zapewniającym zgodność z przepisami o ochronie danych, wspieramy instytucje rządowe w ich drodze do cyfrowej transformacji.
W jaki sposób nasze cyfrowe produkty oparte na AI mogą usprawnić sektor rządowy?
- W pełni cyfrowe procesy — dostarczanie informacji, akceptacja wniosków, zdalna weryfikacja obywateli, cyfrowe podpisywanie umów
- Zautomatyzowany i w pełni konfigurowalny wielokanałowy kontakt z obywatelami
- Inteligentny cyfrowy asystent, który rozumie kontekst kanałów i ma zdolność samooptymalizacji
- Innowacyjny i usprawniony UX/UI we wszystkich punktach kontaktu
- Analiza semantyczna dokumentów, wiadomości e-mail i transkrypcji w celu ustrukturyzowania danych i zainicjowania procesów
- Automatyczne zarządzanie i bezpieczeństwo danych osobowych dla RODO