OBSZARY KOMPETENCJI
Telekomunikacja
Monetyzacja danych, zaawansowany marketing w czasie rzeczywistym oraz pełna digitalizacja procesów sprzedaży i obsługi klienta w sektorze telekomunikacyjnym
Sektor telekomunikacyjny działa w sferze cyfrowej od 25 lat. Operatorzy telekomunikacyjni od samego początku szukali sposobów na dostarczanie wartościowych i innowacyjnych usług, aby być na czasie i stać się czymś więcej niż tylko dostawcami usług przesyłu danych. Rozwój treści internetowych, gier, sektora e-commerce, bankowości cyfrowej, publicznych e-serwisów oraz skupienie się na potrzebach klientów, sprawiły, że firmy telekomunikacyjne stały się cyfrowym kręgosłupem współczesnej cywilizacji.
Firmy telekomunikacyjne jako pierwsze wprowadziły wieloletnie programy transformacji cyfrowej już na początku XXI wieku. Zainwestowano miliony dolarów w systemy CRM, analitykę, czy zaawansowane rozwiązania w obszarach chargingu i billingu. Jednak dzisiaj, gdy oczekiwania klientów kształtują szybko ewoluujące aplikacje i usługi mobilne z nowymi funkcjonalnościami, branża telekomunikacyjna musi wprowadzać coraz bardziej elastyczne innowacje, żeby utrzymać pozycję lidera.
W jaki sposób nasze produkty cyfrowe oparte na AI mogą usprawnić sektor telekomunikacyjny?
- Segmentacja klientów gwarantująca wzrost wyników biznesowych i gotowa do automatyzacji marketingu
- Precyzyjnie ukierunkowany marketing bezpośredni oparty na danych real-time
- W pełni cyfrowy proces sprzedaży, który usprawnia innowacje telekomunikacyjne — od rekomendacji produktów po zdalną weryfikację klienta i dostarczanie eSIM
- Zautomatyzowana i w pełni konfigurowalna wielokanałowa obsługa klienta
- Inteligentny cyfrowy asystent, który rozumie kontekst kanałów i ma zdolność samooptymalizacji
- Innowacyjny i efektywny UX/UI we wszystkich punktach kontaktu z klientem
- Analiza semantyczna dokumentów, wiadomości e-mail i transkrypcji w celu usprawnienia kontaktu z klientem i optymalizacji rozwiązywania problemów
- Zautomatyzowana monetyzacja danych klientów w oparciu o AI, która zapewnia partnerom wartość biznesową
- Automatyczne zarządzanie i bezpieczeństwo danych osobowych dla RODO