Obsługiwane obszary
E-commerce
Hiperpersonalizowane doświadczenie klientów budujące lojalność i maksymalizujące efektywność procesów cross-sellingu i up-sellingu
Przez wzrost znaczenia Internetu w ciągu ostatnich 20 lat sektor e-commerce ogromnie się rozwinął. Globalna pandemia również pobudziła branżę, czyniąc ją częścią codziennego życia każdego z nas. Rosnąca popularność sektora oznacza, że pojawiają się nowe wyzwania. Usługi muszą być łatwo dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od ich lokalizacji czy zaawansowania technologicznego. Procesy sprzedaży i realizacji zamówień muszą być szybkie, zoptymalizowane i przejrzyste dla klientów.
Większość firm z branży e-commerce zbudowała silne zespoły analityków i specjalistów IT we własnym zakresie. Niedawne zmiany na rynku IT i rosnąca złożoność technologii AI wymuszają zmianę tej praktyki. Sprawiają, że wdrażanie gotowych do użycia produktów i aktywów COTS jest znacznie bardziej opłacalne niż próba ich budowy. Trendy w e-commerce to coś, za czym należy podążać. Znaczenie tego sektora będzie ciągle rosło, ale utrzymanie znaczenia i zróżnicowania na rynku podatnym na monopolizację wymaga ciągłych innowacji.
W jaki sposób nasze cyfrowe produkty oparte na AI mogą usprawnić sektor e-commerce?
- Segmentacja klientów gwarantująca wzrost wyników biznesowych i gotowa do automatyzacji marketingu
- Precyzyjnie ukierunkowany marketing bezpośredni oparty na danych real-time
- Zautomatyzowana i w pełni konfigurowalna wielokanałowa obsługa klienta
- Inteligentny cyfrowy asystent, który rozumie kontekst kanałów i ma zdolność samooptymalizacji
- Innowacyjny i usprawniony UX/UI we wszystkich punktach kontaktu z klientem
- Analiza semantyczna dokumentów, e-maili i transkrypcji rozmów w celu usprawnienia kontaktu z klientem, rozumienia trendów e-commerce, analizy konkurencji, ustrukturyzowania zarządzania katalogiem produktów
- Wspierane przez AI zautomatyzowane analizy wydajności, które pozwalają zrozumieć i zarządzać stale rosnącą złożonością monitorowania wydajności kanałów, optymalizacji cen, zarządzania zapasami i poprawy satysfakcji klienta
- Automatyczne zarządzanie i bezpieczeństwo danych osobowych dla RODO