Sprawdź
  • Usługi
  • Produkty
  • Branże
    • Finanse
    • Ubezpieczenia
    • Telekomunikacja
    • E-commerce
    • Administracja publiczna
    • Sektor kosmiczny
    • Energia i Media
  • Praca
  • Baza wiedzy
    • Blog
    • Video
  • O nas
  • Kontakt
  • PL
    • EN

Wzmocnienie sprzedaży

omnichannelowymi serwisami e-commerce
Sprawdź
elipsa gradient

Obsługiwane obszary

E-commerce

Hiperpersonalizowane doświadczenie klientów budujące lojalność i maksymalizujące efektywność procesów cross-sellingu i up-sellingu

Przez wzrost znaczenia Internetu w ciągu ostatnich 20 lat sektor e-commerce ogromnie się rozwinął. Globalna pandemia  również pobudziła branżę, czyniąc ją częścią codziennego życia każdego z nas. Rosnąca popularność sektora oznacza, że pojawiają się nowe wyzwania. Usługi muszą być łatwo dostępne dla wszystkich klientów, niezależnie od ich lokalizacji czy zaawansowania technologicznego. Procesy sprzedaży i realizacji zamówień muszą być szybkie, zoptymalizowane i przejrzyste dla klientów.

Większość firm z branży e-commerce zbudowała silne zespoły analityków i specjalistów IT we własnym zakresie. Niedawne zmiany na rynku IT i rosnąca złożoność technologii AI wymuszają zmianę tej praktyki. Sprawiają, że wdrażanie gotowych do użycia produktów i aktywów COTS jest znacznie bardziej opłacalne niż próba ich budowy. Trendy w e-commerce to coś, za czym należy podążać. Znaczenie tego sektora będzie ciągle rosło, ale utrzymanie znaczenia i zróżnicowania na rynku podatnym na monopolizację wymaga ciągłych innowacji.

W jaki sposób nasze cyfrowe produkty oparte na AI mogą usprawnić sektor e-commerce?

  • Segmentacja klientów gwarantująca wzrost wyników biznesowych i gotowa do automatyzacji marketingu
  • Precyzyjnie ukierunkowany marketing bezpośredni oparty na danych real-time
  • Zautomatyzowana i w pełni konfigurowalna wielokanałowa obsługa klienta
  • Inteligentny cyfrowy asystent, który rozumie kontekst kanałów i ma zdolność samooptymalizacji
  • Innowacyjny i usprawniony UX/UI we wszystkich punktach kontaktu z klientem
  • Analiza semantyczna dokumentów, e-maili i transkrypcji rozmów w celu usprawnienia kontaktu z klientem, rozumienia trendów e-commerce, analizy konkurencji, ustrukturyzowania zarządzania katalogiem produktów
  • Wspierane przez AI zautomatyzowane analizy wydajności, które pozwalają zrozumieć i zarządzać stale rosnącą złożonością monitorowania wydajności kanałów, optymalizacji cen, zarządzania zapasami i poprawy satysfakcji klienta
  • Automatyczne zarządzanie i bezpieczeństwo danych osobowych dla RODO

Inne sektory

Finanse

Poprawa wydajności sektora finansowego na drodze do cyfrowej transformacji zobacz

Ubezpieczenia

Poznanie potrzeb klientów i automatyzacja przepływu pracy dzięki algorytmom AI i NLP zobacz

Telekomunikacja

Monetyzacja danych, optymalizacja ofert i usprawnienie procesów obsługi klienta dzięki AI zobacz

Administracja publiczna

Poprawa życia obywateli przez dostarczanie informacji i automatyzację publicznych e-usług zobacz

Sektor kosmiczny

Zautomatyzowane monitorowanie i przewidywanie z przestrzeni kosmicznej przy użyciu sztucznej inteligencji zobacz

Pomysłowe produkty dla rozwiązań biznesowych

Łączymy konsulting i technologię, aby tworzyć wyjątkowe doświadczenia dla Twoich klientów.
Sprawdź nasze innowacyjne produkty
zobacz
problem vision idea

MASZ PROBLEM? WIZJĘ? POMYSŁ?

Zasługujesz na partnera, który przekroczy Twoje oczekiwania!

    Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym jest TUATARA Sp. z o. o. Dane będziemy przetwarzać w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności

    DZIĘKUJEMY

    Chętnie stworzymy zachwycające doświadczenia dla Twoich klientów!

    Odpiszemy najszybciej, jak to możliwe.

    WRÓĆ

    Odkrywaj

    • Usługi
    • Produkty
    • Branże
    • Praca
    • Blog
    • Video
    • O nas
    • Media

    Produkty

    • Actionbot
    • Fintin
    • Tasil
    • Tasil Oman
    • Retixa

    Grupy

    • TUATARA Ventures
    • 4Semantics

    Partnerzy

    • IBM
    • HCL
    • Magnolia
    • MS Azure
    • AWS

    Znajdź nas

    TUATARA HQ
    Aleje Jerozolimskie 181 B
    02-222 Warszawa
    POLSKA

    Kontakt

    M+48 726 648 000
    Ehello@tuatara.pl

    Sprawdź nas

    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    ©2025 - TUATARA. All rights reserved.