OBSZARY KOMPETENCJI
Ubezpieczenia
Algorytmy AI i ML, które pomagają zrozumieć potrzeby klientów, poprawić ich cyfrowe doświadczenie i zautomatyzować procesy wymagające dużej ilości dokumentów
Insurtechy, które korzystają z zaawansowanej sztucznej inteligencji do obliczania ryzyka, potrafią dostarczać spersonalizowane i elastyczne produkty oraz gwarantują intuicyjny UX we wszystkich kanałach, już zaczęły wywierać wpływ na przychody firm ubezpieczeniowych. Niezbędne jest zaawansowane wykorzystanie data science w sektorze ubezpieczeniowym.
Aby odnieść sukces, firmy ubezpieczeniowe powinny podążać ścieżką wytyczoną przez banki i firmy telekomunikacyjne. Priorytetem jest koncentracja na budowaniu organizacji lean i digital-first. Wykorzystywanie zaawansowanej analityki, która działa na znacznie szerszych zbiorach danych, pozwala zmienić procesy oceny ryzyka i dostarczyć UX odpowiedni dla młodych klientów.
W jaki sposób nasze cyfrowe produkty oparte na AI mogą usprawnić sektor ubezpieczeniowy?
- Segmentacja klientów gwarantująca wzrost wyników biznesowych i gotowa do automatyzacji marketingu
- Identyfikacja nietypowych zachowań w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych klientów
- Precyzyjnie ukierunkowany marketing bezpośredni oparty na danych real-time
- Dogłębna analiza wniosków przy użyciu data science w sektorze ubezpieczeniowym
- W pełni cyfrowy proces sprzedaży polis — od rekomendacji produktów po zdalną weryfikację klienta i cyfrowe podpisanie umowy
- Zautomatyzowane i w pełni konfigurowalne wielokanałowe rozpatrywanie roszczeń
- Inteligentny cyfrowy asystent, który rozumie kontekst kanałów i ma zdolność samooptymalizacji
- Innowacyjny i efektywny UX/UI we wszystkich kanałach kontaktu z klientem
- Analiza semantyczna dokumentów, e-maili i transkrypcji rozmów w celu usprawnienia kontaktu z klientem i optymalizacji współpracy z brokerami ubezpieczeniowymi
- Automatyczne zarządzanie i bezpieczeństwo danych osobowych dla RODO