Sprawdź
  • Usługi
  • Produkty
  • Branże
    • Finanse
    • Ubezpieczenia
    • Telekomunikacja
    • E-commerce
    • Administracja publiczna
    • Sektor kosmiczny
    • Energia i Media
  • Praca
  • Baza wiedzy
    • Blog
    • Video
  • O nas
  • Kontakt
  • PL
    • EN

ENERGIA I MEDIA

Nowe potrzeby klientów, dynamiczne wyzwania rynkowe, stale rosnąca konkurencja
– aby to wszystko przekształcić w sukces, potrzebna jest odrobina magii.

Łączymy nasze kompetencje technologiczne i konsultingowe, aby stworzyć rozwiązania odpowiadające na potrzeby sektora energetyki i mediów.
SPRAWDŹ NAS

NASZA OFERTA DLA ENERGETYKI I MEDIÓW
ODPOWIADA NA KLUCZOWE TRENDY
W OBSZARZE KLIENTA

Letter

TREND

wzrost świadomości ekologicznej klientów

ODPOWIEDŹ

konieczność tworzenia ofert dopasowanych do zmiennych potrzeb klientów

TREND

wzrost popularności kanałów cyfrowych obsługi klienta

ODPOWIEDŹ

wielokanałowa, dostępna i niezawodna obsługa swoich spraw

TREND

wysoka zmienność popytu i cen surowców

ODPOWIEDŹ

stworzenie zwinnych i elastycznych procesów, które bezbłędnie adaptują się do zmian

MAMY KONKRETY

skutecznie automatyzujemy procesy w różnych obszarach biznesowych

PROCESY

reklamacje

POK
obsługa klienta

eProcurement

centralna
kancelaria

obsługa
szkody

akceptacja
jedn. obsługowej

15min

średni czas
na obsługę sprawy

Dots in ellipse

85%

mniej czasu zużytego
na szukanie powiązanych
spraw klienta

Dots in ellipse

90%

oszczędności

Dots in ellipse

WYZWANIE

REALIZACJA

20 000

industry_card Implementation Card

obsługiwanych spraw
w skali miesiąca

industry_card Implementation Cardindustry_card Implementation Card

80%

industry_card Implementation Card
industry_card Implementation Card

procesów
w pełni zautomatyzowanych

industry_card Implementation Cardindustry_card Implementation Card

WSKAŹNIK MOŻLIWY DO OSIĄGNIĘCIA

200-250

industry_card Implementation Card

rodzajów procesów
obsługiwanych w backoffice

industry_card Implementation Cardindustry_card Implementation Card

1 DZIEŃ

industry_card Implementation Card
industry_card Implementation Card

maksymalny czas na
udzielenie odpowiedzi do klienta

industry_card Implementation Cardindustry_card Implementation Card

WSKAŹNIK MOŻLIWY DO OSIĄGNIĘCIA

7-14 DNI

industry_card Implementation Card

obecny czas obsługi
dla niestandardowych spraw

industry_card Implementation Cardindustry_card Implementation Card

10%

industry_card Implementation Card
industry_card Implementation Card

spraw wymaga kontynuacji
po pierwszym kontakcie

industry_card Implementation Cardindustry_card Implementation Card

WSKAŹNIK MOŻLIWY DO OSIĄGNIĘCIA

wskaźniki możliwe do osiągnięcia

Wartości na podstawie obliczeń własnych

ZOBACZ JAKIE ZASTOSOWANIA
MA AUTOMATYZACJA DLA TWOJEGO RYNKU

OBSŁUGA KLIENTA

Obsługa wniosków i złożonych zapytań w dowolnym kanale

Generowanie odpowiedzi dla klienta w formie dokumentów lub wiadomości

Automatyczne zbieranie danych z systemów dziedzinowych w celu przygotowania właściwej odpowiedzi

Informowanie Klienta o etapie załatwienia jego sprawy i pozostałym czasie do zakończenia

Udostępnienie dokumentów związanych ze sprawą

BACK OFFICE

Zdefiniowany przepływ pracy, kto co i kiedy robi, aby spełnić oczekiwania klienta

Generowanie informacji dla klientów w założonym/obiecanym czasie SLA

Automatyczne zbieranie rzeczywistych i zweryfikowanych danych z systemów dziedzinowych

Udostępniaj i zarządzaj informacjami dla klienta w omni-channel

DOKUMENTY PRAWNE

Wzory dokumentów prawnych w wielu wersjach i odmianach

Dynamiczna treść zmienia się w zależności od kontekstu sprawy, wspierana przez rozpoznawanie sztucznej inteligencji

Jednoczesna praca zespołowa nad przygotowanymi treściami

Zautomatyzowana ścieżka akceptacji opracowanych treści w zależności od ich kategorii i ważności

JAK DZIAŁAMY?
POZNAJ PRZEBIEG WSPÓŁPRACY

W formie wspólnych warsztatów definiujemy precyzyjnie co jest problemem

Jakie konsekwencje dla organizacji
ma dany problem?

Czy istnieją dodatkowe uwarunkowania
wewnętrzne / zewnętrzne wpływające na 
wskazany problem?

Jakimi danymi dysponujemy teraz i czy faktycznie dają możliwość obejrzenia problemu z wielu perspektyw?

Oczekiwania w zakresie parametrów docelowych – co chcemy osiągnąć zarówno w aspektach mierzalnych jak i trudno mierzalnych

W jaki sposób wyobrażamy sobie wprowadzenia zmiany w organizacji?

Współpracując z klientem, uwzględniamy poszczególne etapy projektowania, przekazując wiedzę,
doświadczenie i najlepsze praktyki, podążając za trendami biznesowymi i technologicznymi.

Realizujemy projekty end-to-end, ale także prace w wybranych etapach projektu w zależności od 
potrzeb.

Finanse

Innowacyjne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb sektora finansowego, które poprawiają jego wydajność i przyspieszają drogę do cyfrowej transformacji zobacz

Ubezpieczenia

Technologia kognitywna wspierana algorytmami AI i NLP zapewnia lepsze zrozumienie potrzeb klientów sektora ubezpieczeniowego oraz pełną automatyzację procesów zobacz

Telekomunikacja

Monetyzacja danych, ich przetwarzanie i analiza przy pomocy algorytmów AI pozwala na lepszą personalizację ofert i usprawnienie cyfrowych procesów obsługi klienta zobacz

E-commerce

Spersonalizowane rekomendacje produktów przy pomocy konwersacyjnego interfejsu użytkownika zwiększają lojalność i maksymalizują cross- i up-selling zobacz

Administracja publiczna

Innowacyjne rozwiązania, które poprawiają życie obywateli poprzez dostarczanie niezbędnych informacji, rozwiązywanie problemów i automatyzację publicznych e-usług zobacz

Sektor kosmiczny

Zautomatyzowane monitorowanie i przewidywanie z przestrzeni kosmicznej przy użyciu sztucznej inteligencji

Energia i media

Nowoczesne rozwiązania technologiczne i konsultingowe, które automatyzują procesy, poprawiają doświadczenia klientów i adaptują się do zmieniających się potrzeb sektora zobacz

USŁUGI SKONCENTROWANE
NA CYKLU ŻYCIA KLIENTA

Przygotujemy rozwiązanie dla Energetyki i Mediów z obszarów

ANALYTICS
& AI

business process
automation

COGNITIVE
TECHNOLOGY

DIGITAL
TRANSFORMATION

ZOBACZ JAK TO ROBIMY
problem vision idea

MASZ PROBLEM? WIZJĘ? POMYSŁ?

Zasługujesz na partnera, który przekroczy Twoje oczekiwania!

    Administratorem Twoich danych osobowych podanych w formularzu kontaktowym jest TUATARA Sp. z o. o. Dane będziemy przetwarzać w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka prywatności

    DZIĘKUJEMY

    Chętnie stworzymy zachwycające doświadczenia dla Twoich klientów!

    Odpiszemy najszybciej, jak to możliwe.

    WRÓĆ

    MASZ WĄTPLIWOŚCI?

    Dowiedz się o nas więcej
    - z pewnością Cię do siebie przekonamy!

    SPRAWDŹ NASZĄ WIEDZĘ

    Przeczytaj nasz artykuł na ten temat

    POZNAJ NAS LEPIEJ

    Poznaj nas z dobrej strony

    OBSERWUJ NAS
    ABYŚMY ZAPADLI CI W PAMIĘCI
    podziel się
    FacebookTweetLinkedIn

    Odkrywaj

    • Usługi
    • Produkty
    • Branże
    • Praca
    • Blog
    • Video
    • O nas
    • Media

    Produkty

    • Actionbot
    • Fintin
    • Tasil
    • Tasil Oman
    • Retixa

    Grupy

    • TUATARA Ventures
    • 4Semantics

    Partnerzy

    • IBM
    • HCL
    • Magnolia
    • MS Azure
    • AWS

    Znajdź nas

    TUATARA HQ
    Aleje Jerozolimskie 181 B
    02-222 Warszawa
    POLSKA

    Kontakt

    M+48 726 648 000
    Ehello@tuatara.pl

    Sprawdź nas

    • Polityka prywatności
    • Polityka cookies
    ©2025 - TUATARA. All rights reserved.