NASZA OFERTA DLA ENERGETYKI I MEDIÓW
ODPOWIADA NA KLUCZOWE TRENDY
W OBSZARZE KLIENTA
TREND
wzrost świadomości ekologicznej klientów
ODPOWIEDŹ
konieczność tworzenia ofert dopasowanych do zmiennych potrzeb klientów
TREND
wzrost popularności kanałów cyfrowych obsługi klienta
ODPOWIEDŹ
wielokanałowa, dostępna i niezawodna obsługa swoich spraw
TREND
wysoka zmienność popytu i cen surowców
ODPOWIEDŹ
stworzenie zwinnych i elastycznych procesów, które bezbłędnie adaptują się do zmian
MAMY KONKRETY
skutecznie automatyzujemy procesy w różnych obszarach biznesowych
PROCESY
reklamacje
POK obsługa klienta
eProcurement
centralna kancelaria
obsługa szkody
akceptacja jedn. obsługowej
15min
średni czas na obsługę sprawy
85%
mniej czasu zużytego na szukanie powiązanych spraw klienta
90%
oszczędności
WYZWANIE
REALIZACJA
20 000
obsługiwanych spraw
w skali miesiąca
80%
procesów
w pełni zautomatyzowanych
WSKAŹNIK MOŻLIWY DO OSIĄGNIĘCIA
200-250
rodzajów procesów
obsługiwanych w backoffice
1 DZIEŃ
maksymalny czas na
udzielenie odpowiedzi do klienta
WSKAŹNIK MOŻLIWY DO OSIĄGNIĘCIA
7-14 DNI
obecny czas obsługi
dla niestandardowych spraw
10%
spraw wymaga kontynuacji
po pierwszym kontakcie
WSKAŹNIK MOŻLIWY DO OSIĄGNIĘCIA
wskaźniki możliwe do osiągnięcia
Wartości na podstawie obliczeń własnych
ZOBACZ JAKIE ZASTOSOWANIA MA AUTOMATYZACJA DLA TWOJEGO RYNKU
OBSŁUGA KLIENTA
Generowanie odpowiedzi dla klienta w formie dokumentów lub wiadomości
Automatyczne zbieranie danych z systemów dziedzinowych w celu przygotowania właściwej odpowiedzi
Informowanie Klienta o etapie załatwienia jego sprawy i pozostałym czasie do zakończenia
Udostępnienie dokumentów związanych ze sprawą
BACK OFFICE
Generowanie informacji dla klientów w założonym/obiecanym czasie SLA
Automatyczne zbieranie rzeczywistych i zweryfikowanych danych z systemów dziedzinowych
Udostępniaj i zarządzaj informacjami dla klienta w omni-channel
DOKUMENTY PRAWNE
Dynamiczna treść zmienia się w zależności od kontekstu sprawy, wspierana przez rozpoznawanie sztucznej inteligencji
Jednoczesna praca zespołowa nad przygotowanymi treściami
Zautomatyzowana ścieżka akceptacji opracowanych treści w zależności od ich kategorii i ważności
JAK DZIAŁAMY?
POZNAJ PRZEBIEG WSPÓŁPRACY
W formie wspólnych warsztatów definiujemy precyzyjnie co jest problemem
ma dany problem?
Czy istnieją dodatkowe uwarunkowania
wewnętrzne / zewnętrzne wpływające na
wskazany problem?
Jakimi danymi dysponujemy teraz i czy faktycznie dają możliwość obejrzenia problemu z wielu perspektyw?
Oczekiwania w zakresie parametrów docelowych – co chcemy osiągnąć zarówno w aspektach mierzalnych jak i trudno mierzalnych
W jaki sposób wyobrażamy sobie wprowadzenia zmiany w organizacji?